ALBÜMÜN ÜÇÜNCÜ VİDEOSU “GİT” İÇİN GELDİ VE KISA BİR SÜRE SONRA DÖRDÜNCÜ BİR VİDEO HAZIRLIĞINA GİRDİNİZ. “GİT” DAHA YENİYKEN, BİZE ONUN KLİP ÇALIŞMASI İLE İLGİLİ BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ ?
3. videoklibim “Git” e çekildi. Antakya’da gerçekleştirdik çekimleri. Yönetmenlerim Mike Norman ve Yon Thomas’dı. Antakya’yı seçmemizdeki en önemli sebep, geçen yıl çıkmış olduğum Anadolu turnesinde, hiç bir şehri gezmeye fırsatım olmamasına rağmen, Antakya’yı gezmiş ve ekip olarak dokusundan çok etkilenmiş olmamızdır. Şehrin kozmopolitik yapısı ve tarihinden çok etkilenerek, görselliği olduğunu düşündüğümüz için 3. videoklibin çekimlerini burada gerçekleştirdik.
EMRE AYDIN KLİPLERİ NARSİST BİR KADININ HİKAYESİ İLE BAŞLADI VE “GİT” İLE BU HİKAYE SONLANDI.
Evet, “Git” narsist kadın hikayesinin tamamlandığı video oldu. Karakter olarak benim en çok göründüğüm, hatta ilk kez bu kadar çok göründüğüm bir video oldu “Git”. “Afili Yanlızlık” şarkısı ile başlayan narsist kadın, “Kim Dokunduysa Sana Ona Git” ile şekillendi ve 3. klip ile herşey çözümlendi. Taşlar yerine oturdu üçlemede. Biz bu formatı sonlandırdığımız için de, yeni videomuzda yeni bir formata geçtik.
“Belki Bir Gün Özlersin” “Afili Yanlızlık” albümünün 4. videosu oldu. İstanbul yakınlarında bir çiftlikte ve ormanlık bir arazide çektik. Yönetmenimiz Gürcan Keltek’di. Dediğim gibi yeni bir formata geçtik yeni video ile ve birçok farklı mekan kullandık. Bu klipte ilk kez cast kullandım. Hava çok soğuktu ve çok zor şartlarda çalıştık ormanın etkisi ile. Enteresan bir video oldu benim için. Gürcan’ın tarzı olduğu için o çok hakimdi olaylara, biraz Gotik Pop tarzında bir video oldu diyebilirim. Bir ağaç kovuğunda ve yıkık dökük bir binada Gürcan’ın izleyenlere sunduğu görseller var. Son zamanlarda yapılan işlere göre biraz farklı bir video olduğunu düşünüyorum.